دانلود بازی شهرسازی مزرعه داری Township تاون شیپ اندروید
نوشته شده توسط : سعید مهرانی

دانلود بازی شهرسازی مزرعه داری Township تاون شیپ اندروید

دانلود بازی شهرسازی مزرعه داری Township تاون شیپ اندروید

دانلود بازی شهرسازی مزرعه داری Township تاون شیپ اندروید

Township ترکیب بی‌نظیری از شهرسازی و مزرعه‌داری!!
پیرو قرارداد رسمی کافه‌بازار و PlayRix از این پس می‌توانید سکه‌های درون بازی را به ریال و با کارت‌های شتاب خود خریداری نمایید.
​ شهر رویایی خود را بسازید!
Township یک بازی گرافیک بالاست که در دسته بندی خانوادگی، که شما را به چالش انجام چندین کاربصورت همزمان و مدیریت یک شهر مجازی دعوت میکند. شما در این بازی باید با توجه به تمامی عناصر موجود و تمامی کارهایی که با محدوه زمانی مشخص مواجه هستند بباید بتوانید به تمامی نیاز ها پاسخ دهید و به ارتقا شهر خود فکر کنید. با “ذره بین” همراه باشید.

دانلود بازی شهرسازی مزرعه داری Township تاون شیپ اندروید : امروزه بازی‌‌های شهرسازی بسیار پرطرفدار هستند و با ورود این سبک به تلفن‌های هوشمند، محبوبیت آن‌ها افزایش یافته‌ است. TownShip جز معدود بازی‌هایی است که به شما تجربه مدیریت و داشتن هرچیزی که باعث قدرت می‌شود را القا می‌کند. ترکیب برخی از استانداردهای مدیریت شهری بعلاوه استفاده از مواد اولیه برای تولید ابزارها و مدیریت از نگاه اجتماعی، مواردی است که در این بازی مشاهده می‌شود.
توجه! برای دریافت کد بازی خود، در قسمت اضافه کردن دوستان، تصویر انتهایی یعنی پاکت نامه را انتخاب کرده و با انتخاب Get a Code کد بازی خود را دریافت کنید تا دوستانتان بتوانند شما را دعوت کرده و در تولید محصولات به یکدیگر کمک کنید!
کشاورزی کنید، کارخانه و فروشگاه احداث کنید و محصولات خود را برای پیشرفت شهرتان به فروش برسانید. کافه‌های رو باز، رستوران‌، مدرسه، زمین بازی، سوپرمارکت، فرودگاه، کتابخانه و شهربازی بسازید تا شهرتان هر روز پرجمعیت‌تر شود و زندگی در شهر دلخواهتان جریان یابد. معدن شهر را برای یافتن قطعات ارزشمند طلا و نقره جستجو کنید و در کنار همه‌ی این‌ها باغ‌وحشی پر از حیوانات آفریقایی و نایاب داشته باشید!
لذت بازی یکی از بهترین بازی‌های آنلاین شهرسازی را از دست ندهید!

دسترسی‌های دانلود بازی شهرسازی مزرعه داری Township تاون شیپ اندروید

خواندن کارت حافظه
com.playrix.township.permission.C2D_MESSAGE
دریافت اطلاعات از اینترنت
یافتن حساب‌ها در دستگاه
کنترل لرزش
اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی
ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
پرداخت از طریق بازار
چک کردن مجوز
مشاهدهٔ اتصالات Wi-Fi
مشاهدهٔ اتصالات شبکه
دسترسی کامل به اینترنت
تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه

 


 

پسورد فایل : www.patoghu.com

دانلود بازی Township نسخه معمولی فایل نصبی

دانلود بازی Township نسخه مود شده

 دانلود دیتای بازی Township

حجم فایل:۱۱ و ۶۲ مگابایت





:: برچسب‌ها: Township تاون شیپ, Township تاون شیپ با لینک مستقیم, دانلود بازی, دانلود بازی Township تاون شیپ با لینک مستقیم, دانلود بازی Township تاون شیپ برای اندروید, دانلود بازی Township تاون شیپ فارسروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی پول بینهایت Township تاون شیپ, دانلود بازی دانلود بازی Township تاون شیپ برای تبلت, دانلود بازی دانلود بازی Township تاون شیپ نسخه جدید, دانلود بازی سیمبین Township تاون شیپ, دانلود بازی شهرسازی مزرعه داری Township تاون شیپ, دانلود بازی کامپیوتر Township تاون شیپ, دانلود بازی ویندوز Township تاون شیپ, دانلود نسخه هک شده و مود بازی Township تاون شیپ ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: