دانلود بازی اتاق جنگ The War Room اندروید
نوشته شده توسط : سعید مهرانی

دانلود بازی اتاق جنگ The War Room اندروید

دانلود بازی اتاق جنگ The War Room اندروید

دانلود بازی اتاق جنگ The War Room اندروید

 

دانلود بازی اتاق جنگ The War Room اندروید :

توجه توجه: در این بازی نیازی به دانلود هیچ دیتای اضافی ندارید
آیا آماده مدیریت و فرماندهی یک لشگر جنگی در دنیای جنگ های مدرن هستید؟
بازی اتاق جنگ یک بازی استراتژیک آنلاین است که در آن شما می توانید نیروهای خود را به سمت پیروزی شکوهمندتان هدایت کنید. برج های مستحکم بسازید و ارتش خود را آماده کنید و برای بدست آوردن منابع ارزشمند با دشمنان سرسخت خود نبرد کنید.
این بازی استراتژیک جنگی، دارای سیستم نبرد بی نظیری است، بازی بسیار سرگرم کننده به همراه ارتشی با هوش بالا، موجب می شود تا دائما در حال طراحی نقشه برای مبارزه باشید. ماموریت خود را در دنیای جنگ های مدرن انجام دهید و با دشمنان خود مبارزه کنید.
این بازی به شما این امکان را می دهد تا برای مبارزات آنلاین، ارتش خود را آماده کنید و لذت ببرید. برای نابودی پایگاه دشمنان خود، از ارتشی از تکاورها و تک تیراندازها، تانک ها و ربات ها استفاده کنید.
***مشخصات بازی***

گیم پلی بی نظیر
جامع ترین بازی جنگی استراتژیک ! برای نابودی دشمنان خود از موشک های و سلاح های مرگبار استفاده کنید، پهبادها را برای بمب باران پایگاه ها ارسال کنید، از ربات های تخریبگر مدرن برای از بین بردن تاسیسات دفاعی دشمن استفاده کنید و در یک حمله سهمگین با استفاده از نیروهای زمینی عظیم خود دشمن را از بین ببرید.
اتحاد مستحکم
برای بالا بردن رتبه و تسلط بر جهان با دوستان و فرماندهان قدرتمند یک اتحاد تشکیل دهید. برای بدست آوردن گداخت ارزشمند، نیروهای خود را به اشتراک بگذارید، با سرعت بخشیدن به تولیدات کمک کنید و هزینه شروع جنگ را با اتحادهای رقیب بپردازید.
فرماندهان قدرتمند
فرماندهان قدرتمند را در بازی استخدام و جمع آوری کنید و از قدرت خود برای از بین بردن هر رقیبی که برای شما تهدید است استفاده کنید. امواج مرگ آور، مامورین مخفی و امکانت مختلف دیگر فقط منتظر یک اشاره شما هستند.

سیستم ارتقا
در طول مراحل مختلف پایگاه خود را با استفاده از ارتقا دادن تحهیزات پیشرفت دهید. مرکز فرماندهی خود را به یک دژ مستحکم تبدیل کنید، تیربارهای خود را به ماشین های مرگبار تبدیل کنید، ارتش خود را ارتقا دهید و با ارتقا تاسیسات دفاعی خود پایگاه خود را غیرقابل نفوذ کنید.

امکان بازی به صورت چند نفره همزمان
با دشمنانی از سراسر دنیا نبرد کنید! همانند دیگر بازیکنان از سراسر دنیا برای نشان دادن برتری خود مبارزه کنید! برای سلطه بر جهان منابع حیاتی را از پایگاه های دشمن غارت کنید و با متحدین خود همراه شوید.

مراحل تک نفره نفسگیر
ماموریت های مختلفی همچون سرکوب کردن شورشی ها را به همراه قراردادهای مختلفی را که بازی به شما ارائه می دهد را انجام دهید! با سرکوب آشوبگران عدالت را اجرا کنید و پایگاه های آن ها را تسخیر کنید.

 


دانلود از بازار

 





:: برچسب‌ها: اتاق جنگ The War Room, دانلود بازی اتاق جنگ The War Room, دانلود بازی اتاق جنگ The War Room هک مود بینهایت شده, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اندروید 2017, دانلود بازی ایرانی 2017 اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: