دانلود برنامه پیام رسان سروش Soroush Messenger اندروید
نوشته شده توسط : سعید مهرانی

 

دانلود برنامه پیام رسان سروش Soroush Messenger اندروید

دانلود برنامه پیام رسان سروش Soroush Messenger اندروید

دانلود برنامه پیام رسان سروش Soroush Messenger اندروید

پیام رسان سروش

دانلود برنامه پیام رسان سروش Soroush Messenger اندروید : سروش نوجوانی است که آرزوی مشهور شدن را دارد! سروش نام برنامه پیام رسان ایرانی جدیدی است که به تازگی و برای مبارزه بر سلطه پیام رسان های خارجی ساخته شده است. برای آشنایی بیشتر با پیام رسان سروش در ادامه با ترنجی همراه باشید…
Soroush Messenger مسنجر سروش نام پیام رسان جدید و بسیار عالی برای گوشی های اندروید می باشد که می تواند یک جایگزین ایرانی ، قدرتمند و البته با سرعت بسیار بالا برای پیام رسان های فعالی نظیر تلگرام باشد ، همانند سایر مسنجر توسط مسنجر سروش قابلیت ایجاد کانال همانند تلگرام را خواهید داشت و بر خلاف تلگرام قابلیت ایجاد کانال های دو طرفه نیز مهیا می باشد که با این قابلیت توانایی شریک کردن کاربران کانال در ارسال مطالب نیز وجود دارد ، قابلیت ایجاد مسابقات و نظرسنجی ها از دیگر امکانات پیام رسان ایرانی سروش می باشد.

سروش یک پیام رسان و یک کانال تعاملی است. چت دو نفره و گروهی، تماس صوتی و کانال های تعاملی، بخشی از خدمات پیام رسان سروش است.
سرورهای سروش در داخل کشور قرار دارند و تلاش مدوامی از سوی تیم فنی سروش در جریان است تا با بهینه سازی سرورها و اپلکیشن سروش، سرعت و امنیت حداکثری را برای کاربران عزیز به ارمغان آورد.
تمرکز اصلی سروش در بخش کانال های عمومی قرار دارد. ما با ارائه خدماتی نظیر امکان بازخورد، ارسال نظر، متن و فایل به مدیران کانال ها و همچنین شرکت در نظرسنجی ها و مسابقات سعی در ارائه تجربه ای لذت بخش به مخاطبین خود داریم.
برخی امکانات و ویژگی های سروش:
– کانال های عمومی:
* ارسال بازخورد به مدیر کانال
* ثبت نظر و لایک به محتوای منتشر شده
* ارسال هر گونه فایل (تصویر، صدا، ویدئو و …)
* شرکت در مسابقات و نظرسنجی ها
– گفتگوی دو نفره و گروهی:
* جابجایی سریع و ایمن پیام ها
* ارسال هرگونه فایل برای دوستان
* استیکرهای زیبا و متنوع
– تماس رایگان مبتنی بر اینترنت
* رایگان
* سریع و مطمئن
* با کیفیت


دانلود با لینک مستقیم





:: برچسب‌ها: Soroush, جدیدترین نسخه مسنجر سروش برنامه سروش, جدیدترین ورژن برنامه سروش برای اندروید, دانلود برنامه سروش اندروید, دانلود سروش برای تبلت, دانلود سروش مسنجر با لینک مستقیم, دانلود سروش مسنجر برای ایفون اپل ios, دانلود مسنجر سروش, سروش, مسنجر سروش برای اندروید, نرم افزار سروش برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: