اموزش تصویری حذف اکانت فیسبوک – دلیت facebook
نوشته شده توسط : سعید مهرانی

اموزش تصویری حذف اکانت فیسبوک – دلیت facebook

اموزش تصویری حذف اکانت فیسبوک - دلیت facebook

اموزش تصویری حذف اکانت فیسبوک – دلیت facebook

 

اموزش تصویری حذف اکانت فیسبوک – دلیت facebook : آموزش کامل و تصویری حذف دائمی و همیشگی حساب کاربری و اکانت
+
آموزش تصویری غیرفعال کردن (دی اکتیو) نمودن برای حذف موقت اکانت فیسبوک
اختصاصی  – درخواستی جمع کثیری از کاربران
همانطور که می دانید فیسبوک یکی از محبوب ترین و پراستفاده ترین شبکه های اجتماعی است که در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد و هم اکنون با داشتن بیش از ۱ میلیار کاربر پر جمعیت ترین شبکه ارتباطی دنیا می باشد.حتی با وجود تحریم در ورود به این شبکه برای کاربران ایرانی، فیسبوک همواره در کشور عزیزمان طرفداران بسیاری داشته است.
:: اما گاهی لازم است به هر دلیلی برای مدتی کوتاه و یا به صورت دائمی اکانت و حساب کاربری غیرفعال و حذف شود.امروز سایت  آرشیو آموزش حذف اکانت های خود را کامل تر کرده و در یک پست جامع و کاملا تصویری آموزش این کار را برای شما دوستان عزیز قرار داده است که امیدواریم مورد توجه شما واقع گردد.
برای مشاهده مراحل کار و تصاویر آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

مطالب مرتبط : اموزش حذف اکانت تلگرام تانگو لاین بی تالک وایبر اینستاگرام

 

 

B – حذف دائمی و همیشگی اکانت فیسبوک
۱- وارد اکانت فیسبوک خود شوید و سپس به آدرس مقابل که مرجع اصلی حذف فیس بوک است مراجعه کنید. رفتن به صفحه حذف فیسبوک
صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما باز می شود.روی گزینه Delete My Account کلیک کنید.

https://www.facebook.com/help/delete_account
۲- اکنون صفحه ای برای شما باز می شود که برای تایید نهایی حذف اکانت می باشد.چندی پیش برای تایید، فیسبوک یک کد امنیتی برای شما نمایش می داد اما روشی که جدیدا استفاده می شود به این صورت است که شما باید با توجه به سوال پرسیده شده در بالای تصاویر عکس های مناسب را انتخاب کنید.مثلا در تستی که ما انجام دادیم مطابق شکل فیسبوک خواست که “تصاویری که در آن ها سگ دیده می شود را انتخاب کنید! ”
با انتخاب تصاویر مناسب و نهایتا گزینه Ok اقدام به حذف حساب کاربری فیسبوک خود کنید.

*** ذکر یک نکته ی بسیار مهم :
همانطور که شاید مطلع باشید با تایید نهایی نسبت به حذف اکانت، فیسبوک به طور خودکار اکانت شما را به مدت ۱۴ روز روی سرور خود نگه می دارد تا اگر شما مجددا به اکانت خود نیاز پیدا کردید بتوانید اکانت را بازیابی کنید.
لذا اگر تصمیم خود را گرفته اید، پس از تایید نهایی دیگر وارد اکانت فیسبوک خود نشوید زیرا با این کار درخواست حذف اکانت لغو شده و فیسبوک شما به شرایط عادی باز می گردد.
اما یک سوال : آیا با تایید نهایی واقعا پس از ۱۴ روز اکانت حذف می شود؟
پاسخ این سوال به احتمال زیاد خیر است.زیرا شما ناخواسته از طریق Appهای موجود روی اکانت با فیسبوک در ارتباط هستید.برای این که این ارتباط به طور کامل قطع شود، همانطور که در اکانت خود هستید، منوی سمت راست و بالا را گشوده و گزینه Setting را انتخاب کنید.
سپس مانند شکل زیر گزینه App در منوی سمت چپ را انتخاب کنید.حال لیست اپ ها برای شما نمایش داده می شود که شما می توانید با رفتن روی هر کدام و انتخاب گزینه ضربدر، آن ها را یکی یکی حذف نمایید.این کار را برای تمامی اپ ها انجام دهید.





:: برچسب‌ها: delete account facebook, آموزش پاک کردن اکانت فیسبوک در اندروید, آموزش حذف اکانت Facebook, آموزش حذف حساب کاربری در فیسبوک, آموزش حذف فیس بوک, آموزش دی اکتیو کردن فیسبوک, آموزش فیسبوک, آموزش کامل حذف اکانت فیسبوک, پاک کردن اکانت در فیسبوک, چگونه اکانت فیسبوک را حذف کنیم, حذف اکانت در Facebook, حذف اکانت فیس بوک بدون داشتن پسورد, حذف اکانت فیس بوک به طور کامل, حذف اکانت فیس بوک فارسی, حذف حساب فیس بوک, حذف دائمی اکانت در تلگرام, حذف دائمی اکانت در فیس بوک, حذف دائمی و همیشگی اکانت Facebook, راهنمای حذف اکانت Facebook, طریقه پاک کردن اکانت فیس بوک, مراحل حذف اکانت فیسبوک, نحوه حذف و پاک کردن حساب کاربری در Facebook ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: